PDA

View Full Version : Dutch & Belgium section

M!ch
20th June 2008, 10:17
Met zoveel Nederlanders en Belgen hier moet er toch ook een sectie zijn voor de Nederlands en Vlaams sprekenden onder ons :-P

dave023
20th June 2008, 10:20
Met zoveel Nederlanders en Belgen hier moet er toch ook een sectie zijn voor de Nederlands en Vlaams sprekenden onder ons :-P

Hup holland hup...

Ik hoop dat jullie de finale winnen!!!!:mrgreen:

Tiro
20th June 2008, 10:49
ik hoop dat duitsland de finale wint, zou me zestig euro opbrengen :mrgreen:
maar holland mag ook winnen hoor :-P (als ze zo blijven spelen)

SoulRebel
20th June 2008, 11:29
ik denk dat ze misschien nog hard op hun bek gaan

M!ch
20th June 2008, 12:18
^ 'n beetje positief blijven joh!
ik heb er dit keer wel een goed gevoel over, d'r staat tenminste een team en dat was andere toernooien wel 's anders.

SoulRebel
20th June 2008, 13:15
maar rusland gaat wel maar dan spanje of nogmaals italie, en daarna waarschijnlijk tegen die duitsers. Ik hoop het ik hoop het.

M!ch
22nd June 2008, 02:32
Man dit is BAAAAALEN zeg, net thuis van wat 'n gezellige avond moest worden maar dit is toch wel een domper :-(:-x

dave023
22nd June 2008, 07:59
Hup Holland Hup....:(

Tiro
22nd June 2008, 10:18
dit is echt zwaar balen, wat een verrassing ook... :-(

Bobbejaan
22nd June 2008, 14:39
haha eidelijk nederlands typen op mynudies

Bobbejaan
3rd July 2008, 09:16
ik begin met

tellen guys

1 bobbejaan
2 tiro
3 sarlo
4 mich
5 dave023

aanvullen aub

M!ch
3rd July 2008, 10:12
^ is je bedoeling om 'n lijstje te maken met alle Vlamingen en Nederlanders hier?
Volgens mij lezen niet veel mensen deze topic omdat ie niet op de beginpagina staat :-?

SoulRebel
3rd July 2008, 13:31
1 bobbejaan
2 tiro
3 sarlo
4 mich
5 dave023
6 Soulrebel

::Michel::
3rd July 2008, 18:08
1 bobbejaan
2 tiro
3 sarlo
4 mich
5 dave023
6 Soulrebel
7 ::Michel::

BB-Tjai
9th July 2008, 20:36
1 bobbejaan
2 tiro
3 sarlo
4 mich
5 dave023
6 Soulrebel
8 BB-Tjai

Tiro
9th July 2008, 20:52
1 bobbejaan
2 tiro
3 sarlo
4 mich
5 dave023
6 Soulrebel
8 BB-Tjai
9 SLAB

:-P

Donovan
9th July 2008, 21:11
juist een nederlandse topic. en waar word er over gepraat voetbal:-?

Tiro
9th July 2008, 22:19
waar moeten we anders over praten? Heineken? Hockey? :lol:

::Michel::
10th July 2008, 08:16
waar moeten we anders over praten? Heineken? Hockyvrouwen? :lol:

http://forum.scooterforum.net/forum/images/smilies/king.gif

Vind dat deze threat toch wel wat vaker gebruikt moet worden.

Bobbejaan
10th July 2008, 09:02
http://www.westlandsemolens.nl/Hoek%20van%20Holland%201.jpg

SLAB
10th July 2008, 09:11
hier ze, een thread waar Nederlands gesproken wordt; toch iets teveel Nederlanders als ge het mij vraagt :-P

misschien dat we eens een mynudies meeting van de Nederlandstaligen moeten organiseren? :-)

loste
11th July 2008, 22:12
hey guys

i thought this would fit well in this thread

any of you guys here from Amsterdam know the hotel called Vijaya Amsterdam?

Is it okay?

Any other places that are cheap to sleep? not youth hostels though.

We are thinking of taking a 3 day trip toAmsterdam this summer, me and the misses.

other tips too??

really looking forward to the trip to Amsterdam so all tips and other cool info will be much appreceated.

thanks

Tiro
11th July 2008, 22:16
hmz, is there a possible 'TSL handoff' in the make here? ;-)

SteveLeviathan
18th July 2008, 01:30
...om maar even verder te gaan met het lijstje....8-)

1 bobbejaan
2 tiro
3 sarlo
4 mich
5 dave023
6 Soulrebel
8 BB-Tjai
9 SLAB
10 SteveLeviathan

Donovan
18th July 2008, 16:54
http://www.westlandsemolens.nl/Hoek%20van%20Holland%201.jpg

is that the latest model?:P

Bobbejaan
19th August 2008, 16:10
http://www.take-a-trip.eu/uploads/pics_steden_nl/klompen.jpg

doen jullie belgen trouwen niet mee in peking ? wij hebben lekker al 3 gouden plakken

Tiro
19th August 2008, 16:29
belgen doen alleen mee aan 'rare' olympische sporten man, roeien enzo...
we hebben trouwens net verloren in de halve finale van het voetbal, van nigeria ;-)

Donovan
21st August 2008, 18:53
hebben die belgen nu nog steeds geen plak binnen gehaald?

dwie
21st August 2008, 19:21
Dan maar van Brazilie winnen voor brons :lol:

Bobbejaan
8th September 2008, 21:20
nederlanders (evt belgen)

28 september nudie sale...

borchland hallen AMSTERDAM

10:00

SoulRebel
9th September 2008, 14:34
borchland dat is toch in de blijmer?

JorickDD
18th September 2008, 13:59
1 bobbejaan
2 tiro
3 sarlo
4 mich
5 dave023
6 Soulrebel
8 BB-Tjai
9 SLAB
10 SteveLeviathan
11 JorickDD

:-)

Heeft een van jullie wel is last gehad van de douane met bestellingen uit Japan?

M!ch
19th September 2008, 19:07
Heeft een van jullie wel is last gehad van de douane met bestellingen uit Japan?

Niet uit Japan, wel uit HongKong of Amerika, maar da's gewoon toeval want ze pikken de pakjes er willekeurig uit.

JorickDD
19th September 2008, 20:17
Ja ik bedoel meer met naheffingen die je moet betalen etc!

M!ch
19th September 2008, 21:05
Ja ik bedoel meer met naheffingen die je moet betalen etc!

Ja ik ook, maar ik heb alleen maar invoerheffing rechtstreeks aan de bezorger moeten betalen, ik heb in ieder geval nooit achteraf een rekening toegestuurd gekregen.

JorickDD
20th September 2008, 13:37
hoeveel heeft je dat gekost toen dan?

M!ch
21st September 2008, 13:10
De duurste heffing kostte me €140 voor m'n Samurai S0510XXAI-N :evil:
Daarna nog 'n paar keer 'n paar tientjes voor verschillende dingen.

JorickDD
21st September 2008, 13:57
poe dat kan ik niet gebruiken... bestel je altijd via een proxy of rechtstreeks?

M!ch
22nd September 2008, 10:14
poe dat kan ik niet gebruiken... bestel je altijd via een proxy of rechtstreeks?

Nog nooit via een proxy besteld, misschien in de toekomst wel 'n keer, maar dan alleen als ik het niet via Take5 kan bestellen.
Is veel eenvoudiger en net zo duur :-P

JorickDD
22nd September 2008, 11:42
Dat vraag ik me dus een beetje af, want sommige proxies markeren de zending als 'gift' en dan hoef je geen douanekosten te betalen etc..

Tiro
22nd September 2008, 11:58
Dat vraag ik me dus een beetje af, want sommige proxies markeren de zending als 'gift' en dan hoef je geen douanekosten te betalen etc..

dat is geen garantie, de kans is kleiner dat je dan douanekosten betaald maar het is niet helemaal uitgesloten...

M!ch
22nd September 2008, 12:35
dat is geen garantie, de kans is kleiner dat je dan douanekosten betaald maar het is niet helemaal uitgesloten...

Idd, is zeker GEEN garantie!
Take5 markt altijd als gift, maar de douane kijkt daar niet echt naar, wat wel helpt is de een lagere waarde dan de werkelijke waarde op het pakket aan laten tekenen en de prijskaartjes er vanaf laten halen voor verzending.

Tiro
22nd September 2008, 12:43
hoewel het dan wel kan gebeuren dat ze je pakje blokkeren wegens 'ontbreken van factuur', dat heb'k ook al gehad...

JorickDD
22nd September 2008, 12:59
Hmm nou ik zie het wel dan... Alhoewel het wel een erg duur broekje wordt als er nog 100 euro bovenop komt!

JorickDD
27th September 2008, 13:55
Ik zag op marktplaats nog een verkoper die aardig wat nieuwe nudie heeft voor ongeveer 1/3 van de winkelprijs! OA TFDBC voor 52,5 euro :)

http://verkopers.marktplaats.nl/519876

Mr. Brinkles
3rd November 2008, 20:35
Ik wil iets bestellen bij Cultizm.com en wil daarbij gebruik maken van een bank transfer. Nu snap ik niet helemaal precies wat ik waar moet invullen.

Edit: Reeds gelukt ;-)

M!ch
3rd November 2008, 20:38
^ Sorry, kan je niet helpen met dit want ik heb nog nooit een bankoverschrijving naar het buitenland gedaan.
Maar heb je geen PayPal? werkt veel simpeler.

Mr. Brinkles
3rd November 2008, 20:56
Ja heb PayPal aangevraagd maar dat duurt 5-7 dagen om te activeren. Maar het is al gelukt, ik dacht dat je gewoon de optie overschrijven moest gebruiken, maar dat moest dus de optie overschrijven naar het buitenland zijn ;-) Zal trouwens wel een tijdje duren voordat het geld overgemaakt is naar het buitenland :(

T1mL
3rd November 2008, 21:09
ojah ik heb nog een tip als je voor het eerst paypal gebruikt. dit is een tip ik weet niet hoe andere mensen het doen iedereen moet het natuurlijjk zelf weten. maar als je iets wil kopen via paypal moet je niet geld overmaken van je bank naar je paypal account omdat ze dan weer een aantal dagen je geld vasthouden om dus weer rente te vangen en daardoor duurt het een paar dagen voordat jij je geld op je paypal account hebt en je kunt betalen. daarom doe ik altijd geen geld op mijn paypal account zetten, maar gewoon via de site als je iets wilt kopen en dan op paypal klikken en dat wordt automatisch het bedrag van je rekening zelf afgeschreven dus dit bespaart je een hoop moeite en tijd.

SoulRebel
3rd November 2008, 21:17
oke nog een keer en dan in ABN

kayodic
3rd November 2008, 21:25
als je IBAN (internationally bank account number) en BIC (international bank code) van de verkoper weet dan kan je buitenlandse overschrijving doen via internet bankieren, zonder paypal dus.

T1mL
3rd November 2008, 21:32
oke nog een keer en dan in ABN

mmm ok als ik zo onduidelijk ben mijn exuses hier in het kort.

mijn tip was om geen geld over te schrijven van je bankrekening naar je paypal account omdat het ook zonder kan. namelijk door gewoon op een willekeurige site op paypal betalen klikken en dan word er automatisch geld van je bankrekening afgeschreven zonder de voorgaande procedure te doorgaan. dit scheelt tijd omdat het een aantal dagen duurt voordat je het geld op je paypal account hebt als je dat stort

ik hoop dat het zo duidelijk is

Mr. Brinkles
4th November 2008, 00:15
Dus in plaats van geld op je PayPal account te zetten, betaal je 'iets' gewoon via PayPal omdat je rente betaald over geld dat je op je PayPal account zet?

JorickDD
4th November 2008, 01:11
Als je een betaling doet is het niet nodig om eerst geld op je paypalrekening te hebben staan, paypal betaalt namelijk gelijk (schiet het eigenlijk ff voor) en het geld wordt dan gewoon later van je rekening af gehaald.

Ik kwam er ook pas paar weken geleden achter dat je niet per se geld op je paypal rekening hoefde te hebben, het duurt inderdaad een anders 5 of 6 dagen voor het er eindelijk op staat.

Schwanz
4th November 2008, 17:54
Hoi nog een Nederlander :p
Wat is jullie favo winkel hier in nederland kwa dry jeans?
Vind zelf mode démploi wel leuke winkel, is het het waard om keer bij Best of brands of jeanspaleis te kijken? :p

Mr HaGa
5th November 2008, 16:41
Ik had dit nog niet gezien... Mag ik meespelen ondanks het feit dat ik de VS woon?

Bobbejaan
11th November 2008, 13:15
nee :P

Voor dry denims kan je het best naar

Mode e'mploi - ALD, Nudie, Evisu, Lee
Jeanspaleis - ALD Nudie Pace
Concrete - Sugarcane, Studio D'Artisan
Tenue Denimes - Denim Demon, IJIN Material, Nudie Jeans, Lee, G-star en Levi's Red. (is nog niet open)
Cowboys to catwalk - Blueblood, Evisu, Levis Vintage (nieuw)
Bendorff - ALD, Nudie, (ook tassen en riemen)

Time Machine in amsterdam voor soms echte Vintage Levi's

Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is het in de meeste winkels het zelfde. Alles concrete heeft echt via Lewis echte leuke japanse denims.

Mr. Brinkles
10th December 2008, 17:34
Ik moet mijn Red Moon olieen, weet iemand een goed merk voor leather oil? Het liefst een merk dat ik gewoon in NL kan kopen/bestellen ;-)

M!ch
10th December 2008, 19:50
Ik moet mijn Red Moon olieen, weet iemand een goed merk voor leather oil? Het liefst een merk dat ik gewoon in NL kan kopen/bestellen ;-)

Ik gebruik Grisom leather conditioner creme, gewoon bij de schoenmaker gehaald.
Bevat geen kleurstoffen of siliconen, dus hij maakt hem niet echt donkerder, wat ik goed vindt want hij wordt vanzelf nog wel donkerder met het dragen en te donker vindt ik niet mooi.

Tiro
10th December 2008, 20:35
geen olie M!ch?

ik gebruik wesco bee oil btw, maar die moet je wel online bestellen bij m'n weten... :oops:

Mr. Brinkles
10th December 2008, 20:43
Bestellen is opzich geen probleem, zolang het maar niet uit Amerika etc. moet komen. Waar heb jij die van jou besteld dan Tiro ;-)

En wat is het verschil tussen olie en creme? Olie trekt beter in?

Tiro
10th December 2008, 20:48
Bestellen is opzich geen probleem, zolang het maar niet uit Amerika etc. moet komen. Waar heb jij die van jou besteld dan Tiro ;-)

Japan :oops:

M!ch
10th December 2008, 22:17
geen olie M!ch?

ik gebruik wesco bee oil btw, maar die moet je wel online bestellen bij m'n weten... :oops:

Ik zit er wel over te denken om olie te kopen, met de creme moet je inderdaad goed oppassen dat je hem van te voren al goed over de doek uitwrijft, anders krijg je vlekken en strepen op het leer.
Maar ja, hetzelfde probleem dus, dat wordt van ver bestellen met de bijkomende verzendkosten want hier in de winkels heb ik nog niet iets gevonden wat me geschikt lijkt.

JorickDD
11th December 2008, 04:09
Waarom mag het niet uit de VS komen?

Ik hoorde een poosje geleden dat Obenauf goed spul was dus ik had hem al gefavorite bij eBay, maar nog niet uitgetest.. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=350046615178

DODGY
6th January 2009, 01:08
Hey Hollanders

kan een van jullie mij vertelen waar ik in amsterdam het beste
de tight long john en grim tim kan vinden????

zelf ga ik meestal naar bendorff of spoiled..

ben eigenlijk opzoek naar de tlj superblue. (hoorde alleen van fourtosix dat deze niet is uitgeleverd in nederland..) en de grim tim dry stretch selvage

waar o waar hebben ze deze modellen hangen... ook andere wassingen zijn welkom..

thanksss

JorickDD
9th January 2009, 18:21
Die broeken kun je het beste via internet bestellen denk ik, veel wassingen zijn echt moeilijk te vinden!

Ik vraag me af of iemand weet waar je PRPS (raw) kan kopen in Nederland

DODGY
10th January 2009, 00:28
okok, in ieder geval bedankt JorickDD voor de reply. ook internet valt wel mee vind ik. mischien de nudie site zelf, maar ja zolang je niet vanuit NED. kan bestellen houd het op. hoewel ik het wel via een duitser zou kunnen regelen.:) is de superblue er niet meer in me maat.

heb voor de komende tijd eigenlijk ook wel weer genoeg,,, net de ALD roysten aangeschaft. de broken twill..

SoulRebel
10th January 2009, 00:51
denimbar in adam

JorickDD
10th January 2009, 03:37
Hanteren ze normale prijzen in die winkel? :p

kayodic
13th January 2009, 21:05
heeft iemand http://www.nu.nl/lifestyle/1898607/artiesten-customizen-levis-backpocket.html geleest?

Mr. Brinkles
13th January 2009, 21:34
Ja, maar ben nou niet ondersteboven van de creaties die eruit voorkwamen. Wel een tof idee, maar ik had toffere creaties verwacht.

JorickDD
13th January 2009, 21:42
geleest :p?

aprilguy
19th January 2009, 18:09
geleest :p?

:lol::lol::lol:

Satyr
20th January 2009, 01:27
He fellow landgenoten!

Ik ben nog steeds heel erg op zoek naar de average joe dry organic navy embo. Weet iemand of dit model verkrijgbaar is in nederland, of bij een webshop die producten sturen naar Nederland?

Alvast bedrankt! ;)

daan
8th March 2009, 23:36
Om het lijstje maar even voort te zetten:

1 bobbejaan
2 tiro
3 sarlo
4 mich
5 dave023
6 Soulrebel
8 BB-Tjai
9 SLAB
10 SteveLeviathan
11 JorickDD
12 daan

Zit te wachten op mijn warehouse 660, kan echt niet wachten haha.

JorickDD
9th March 2009, 18:24
He fellow landgenoten!

Ik ben nog steeds heel erg op zoek naar de average joe dry organic navy embo. Weet iemand of dit model verkrijgbaar is in nederland, of bij een webshop die producten sturen naar Nederland?

Alvast bedrankt! ;)
nudiejeans.com gaat zeer binnenkort aan nederland leveren, verder weet ik niet of ze die broek in het assortiment hebben ;)

mailtje wat ik laatst kreeg:

Sent: Friday, February 27, 2009 2:25:37 PM

Hello Jorick!!!!

Just wanted you to know that we are really close in opening our shop in Netherlands and France J

We still got som programming to do but hopefully we will be open mid/end next week.

I will of course send you a email when we are open.

Have a great Weekend.

Br

peter

Mr. Brinkles
10th March 2009, 22:58
Kreeg een soortgelijk mailtje 2 maanden geleden al. Ik lees trouwens van andere mensen dat ze nog extra bezorgkosten krijgen bovenop de verzendkosten? Kunnen wij dat hier in NL ook krijgen of werkt dat hier allemaal anders?

JorickDD
10th March 2009, 23:00
Bezorgkosten??? Misschien invoerrechten die je aan de postbode moet betalen?

Kreeg je 2 maand geleden een mailtje dat het díe week geopend zou worden?

Mr. Brinkles
10th March 2009, 23:24
Ja heb hier op het forum gelezen dat iemand (uit Amerika) iets besteld had en er nog eens 40 Dollar bovenop de verzendkosten moest betalen maar hoe en wat weet ik ook niet meer. En in het mailtje stond niet dat het die week geopend zou worden, maar wel dat hij zeer binnenkort geopend zou worden. Net gechecked trouwens, mailtje is al 2.5 maand oud. Maargoed, goed nieuws want heb al een paar interessante dingen gezien ;-)

Tiro
10th March 2009, 23:31
Ja heb hier op het forum gelezen dat iemand (uit Amerika) iets besteld had en er nog eens 40 Dollar bovenop de verzendkosten moest betalen maar hoe en wat weet ik ook niet meer. En in het mailtje stond niet dat het die week geopend zou worden, maar wel dat hij zeer binnenkort geopend zou worden. Net gechecked trouwens, mailtje is al 2.5 maand oud. Maargoed, goed nieuws want heb al een paar interessante dingen gezien ;-)

amerika is niet europa, dus als iemand uit amerika iets besteld van een online shop uit europa, loopt ie inderdaad kans op het betalen van invoerrechten, net zoals wanneer wij iets bestellen uit japan of amerika, omdat je daar geen btw hoeft te betalen op dat product...

dus nee, als je in nederland iets bestelt van een europese online shop betaal je normaal geen extra kosten meer bovenop de verzendingskosten

Mr HaGa
11th March 2009, 03:10
amerika is niet europa, dus als iemand uit amerika iets besteld van een online shop uit europa, loopt ie inderdaad kans op het betalen van invoerrechten, net zoals wanneer wij iets bestellen uit japan of amerika, omdat je daar geen btw hoeft te betalen op dat product...

dus nee, als je in nederland iets bestelt van een europese online shop betaal je normaal geen extra kosten meer bovenop de verzendingskosten

Dat is een van de weinige voordelen van in de VS te wonen, geen gezever met invoerkosten, leveringskosten, extra taxen, douane,... De mensen hier nemen hun vrije handel vrij serieus. Ik heb nog nooit moeten bijbetalen op iets dat ik vanuit Europa of Azie bestelde. Nooit. Plus het feit dat je zelden langer dan 2 of 3 dagen op iets moet wachten als je van een lokale site bestelt.

Voor de rest is het hier dikke klote.

Mr. Brinkles
11th March 2009, 08:45

Ah oke, dat is dan duidelijk ;-)

Mr. Brinkles
12th March 2009, 14:22
Eindelijk, de webshop verstuurd nu ook naar NL ;-)

DJKJ
21st April 2009, 18:07
Nu bij de men at work in groningen, Edwin broeken voor maar 35,00!!

aprilguy
28th April 2009, 12:39
ik heb net wat verkocht en verstuurd aan iemand in Thailand. Erg duur om met TNT te versturen. Heeft iemand het wel eens anders gedaan?

Bobbejaan
6th May 2009, 11:01
shit ik had een snowboard gekocht op ebay.. bijna 200 euro verzendkosten omdat het pakket niet langer mocht zijn dan 152 om met usps mee te gaan..

dat was pas zuur

Tiro
6th May 2009, 11:08
Voor de rest is het hier dikke klote.

waarom blijf je er dan? (belgen land is ook niet bepaald het paradijs trouwens)

ik heb net wat verkocht en verstuurd aan iemand in Thailand. Erg duur om met TNT te versturen. Heeft iemand het wel eens anders gedaan?

verzenden op kosten van de koper ;-)

Mr HaGa
14th June 2009, 20:59
waarom blijf je er dan? (belgen land is ook niet bepaald het paradijs trouwens)

Ik moet hier nog een jaar of 2, 3 blijven, tot mijn vrouw klaar is met haar doctoraat (zij is Amerikaans). Dan wil ik verhuizen, liefst terug naar Europa, maar op zijn minst naar Chicago of de oostkust van de VS. Veel langer dan dat hou ik het niet uit.

M!ch
24th November 2009, 20:14
Heeft iemand ervaring met pakketjes naar Canada sturen?
Het maximum verzekerd bedrag dat TNT opgeeft voor intern.pakket plus is €147, en de waarde van wat ik verzend is hoger.
Dus als het pakket zoekraakt ben ik stevig verneukt natuurlijk.
Ik zat te denken om het via UPS of Fed-Ex te proberen, heeft iemand ervaring met versturen via andere verzenders als TNT?
lemme know!

SunBoom
25th November 2009, 19:35
Nee, sorry.

Iemand hier die wel eens van BiG besteld?
Ik wil een Warehouse kopen, maar straks krijg ik dikke kosten erbij.

Versturen ze het ook als gift met een lagere waarde? Of trappen ze daar niet in als ze Blue in Green Soho als verzendadres op het pakketje zien staan?

Misschien is het voordeliger als ik samen met iemand in Nederland bestel daar?

Mr. Brinkles
25th November 2009, 19:53
Ja ik heb er besteld, wat voor dikke kosten bedoel je? Ik kreeg geen kosten erbij in ieder geval.

SunBoom
25th November 2009, 20:00
Invoerrechten, btw, dat soort ongein.

En wat was de waarde dan op jouw pakketje?

Mr. Brinkles
25th November 2009, 20:04
200 Euro. Ik heb nooit invoerrechten etc. gehad, bij niks wat ik uit het buitenland heb besteld.

SLAB
26th November 2009, 11:50
Nee, sorry.

Iemand hier die wel eens van BiG besteld?
Ik wil een Warehouse kopen, maar straks krijg ik dikke kosten erbij.

Versturen ze het ook als gift met een lagere waarde? Of trappen ze daar niet in als ze Blue in Green Soho als verzendadres op het pakketje zien staan?

Misschien is het voordeliger als ik samen met iemand in Nederland bestel daar?

Je moet gewoon aan Gordon (eigenaar van BiG) of een van zijn medewerkers vragen om het pakket als geschenk met lage waarde te versturen en als verzender hun persoonlijke naam. dat doen ze zonder probleem; heb er zelf al twee keer besteld

cheers

M!ch
26th November 2009, 19:21
Je moet gewoon aan Gordon (eigenaar van BiG) of een van zijn medewerkers vragen om het pakket als geschenk met lage waarde te versturen en als verzender hun persoonlijke naam. dat doen ze zonder probleem; heb er zelf al twee keer besteld

cheers

Bij mij doen ze dat altijd automatisch, zowel Gordon als Kiya.
Ik heb wel 'ns invoerrechten moeten betalen trouwens, als ze je pakketje onderscheppen maakt het niet uit of het door een winkel of persoon is verstuurd, betalen moet je toch!
Maar het scheelt enorm als er een lagere waarde op het formulier staat, dat is alles waar ze naar kijken, ze hebben toch geen verstand van de werkelijke waarde.

SunBoom
26th November 2009, 20:23
Als het door een persoon is verstuurd is een lagere waarde geloofwaardiger als dat er een winkel opstaat.

Ze mogen de pakketjes ook openen volgens mij om de waarde te controleren.

Maar ik weet het niet hoor, als ik daar bestel is het een hoop geld en als er dan nog eens kosten bijkomen...

Als er een lagere waarde op het pakketje staat en het is verzekerd verstuurd, dan is het ook maar tot die waarde verzekerd, dus mocht het pakketje kwijtraken en er staat $25 op, dan ben je dus mooi de lul...

SLAB
27th November 2009, 10:01
als er een persoonsnaam opstaat zullen ze inderdaad sneller geneigd zijn te aanvaarden dat het een 'gift' betreft. Lage waarde en gift helpen weinig als een attente douaneagent een naam van een winkel opmerkt.

Indien je pakje verzekerd is, ben je er in mijn ervaring aan voor de moeite, douane baseert zich dan op de verzekerde waarde ipv aangegeven waarde. (twee verschillende zaken)

Tiro
27th November 2009, 15:48
Als het door een persoon is verstuurd is een lagere waarde geloofwaardiger als dat er een winkel opstaat.

Ze mogen de pakketjes ook openen volgens mij om de waarde te controleren.

Maar ik weet het niet hoor, als ik daar bestel is het een hoop geld en als er dan nog eens kosten bijkomen...

Als er een lagere waarde op het pakketje staat en het is verzekerd verstuurd, dan is het ook maar tot die waarde verzekerd, dus mocht het pakketje kwijtraken en er staat $25 op, dan ben je dus mooi de lul...

al die shit neem je erbij, ofwel draag je nudies ofzo, imho

Bobbejaan
27th November 2009, 17:35
Ik had een keer een pakketje waarop stond Y29.995 maar ze hadden per ongeluk 729.995 gelezen.. 1300 eurotjes invoerkosten ;)

M!ch
27th November 2009, 22:27
Ik had een keer een pakketje waarop stond Y29.995 maar ze hadden per ongeluk 729.995 gelezen.. 1300 eurotjes invoerkosten ;)
:lol: foutje bedankt!

hc4thehc
5th February 2010, 20:16
Maakt niet veel uit... Eens een pakket meer dan 4 lbs. weegt (1.8 kg), wordt het witte douaneformulier gehanteerd (==> Priority Mail Int'l, First Class Int'l Mail is dan niet meer van toepassing), en da's standaard 10 € invoerrechten (Belgïe)... Maakt niet uit of je 't als cadeautje met 'n waarde van 10 € invult...

Soms moet je gewoon geluk hebben... Ook al paketten ontvangen waar de waarde als enkele honderden $ gemarkeerd stond, maar niks geen importtaks op geheven werd...

Dus: als je jeans bij BiG of SE besteld, reken op 10 €, maar laat ze wel de waarde als 30 € invullen of 't kan oplopen...

Omtrent een verzekering: zelfs als je jeans als (pakweg) 400 $ verzekerd staat, kan je er wel naar fluiten je geld te krijgen als ze 't kwijtraken/ beschadigen als dit niet via Express Mail Int'l of FeDex/ UPS verzonden werd... En dan nog is het een rompslomp.. Betaal voor 'n tracking #, maar hou je geld en hang het niet aan 'n verzekerde verzending, want dat is weggesmeten geld...

Weet er trouwens iemand of Priority Mail Int"'l nog traceerbaar is tot aflevering aan koper, of alleen maar geregistreerd is (melding dat verkoper pakket afgegeven heeft in postkantoor)?..

Djeffx
20th October 2010, 19:50
En er is nog een nederlander op dit forum gekomen! haha, ook al zit ik hier al enige tijd maar had me nog niet aangemeld,
leeft het hier nog wel? laatste post is van 5febr. haha.

Concret
20th October 2010, 21:35
1 bobbejaan
2 tiro
3 sarlo
4 mich
5 dave023
6 Soulrebel
8 BB-Tjai
9 SLAB
10 SteveLeviathan
11 JorickDD
12 Concret

Nudude
20th October 2010, 23:54
Hee, ik ben er ook nog ;-)

Mr HaGa
26th October 2010, 02:49
Ik ben er niemeer dus ik vind dat niet erg dat ik niet op die stoeme lijst sta godverdoeme

Teenkaas
27th October 2010, 21:03
Ik ben ook een Nederlander;)

Greeneye
27th October 2010, 21:23
Ik ben er niemeer dus ik vind dat niet erg dat ik niet op die stoeme lijst sta godverdoeme
Je nederlands is er ook naar...

sarlo
27th October 2010, 22:38
Kom al jaren op dit forum maar wist niet eens dat er een topic voor Nederlanders is haha

Mr HaGa
28th October 2010, 21:16
Je nederlands is er ook naar...

Pardon, Nederlands? Antwaarps ja...

Greeneye
28th October 2010, 21:20
Pardon, Nederlands? Antwaarps ja...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgi%C3%AB#Talen staat er niet tussen

SoulRebel
28th October 2010, 22:09
dat er nog mensen over nudie praten.

Benzak
28th October 2010, 22:59
+1 Nederlander

Mr HaGa
28th October 2010, 23:34
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgi%C3%AB#Talen staat er niet tussen

Hebt gij een probleem met mij, manneke?

Greeneye
29th October 2010, 21:06
Hebt gij een probleem met mij, manneke?
Niet met jou maar wel met je "Nederlands"

Nudude
29th October 2010, 21:10
Kom op nou jongens, geen ruzie maken. Keep the MN-vibe alive! ;)

Greeneye
29th October 2010, 21:15
Kom op nou jongens, geen ruzie maken. Keep the MN-vibe alive! ;)
Ruzie? Als dat al ruzie is.....

Nudude
29th October 2010, 21:20
Ok, gekibbel...

Mr HaGa
30th October 2010, 21:36
Niet met jou maar wel met je "Nederlands"

Oeioei... we hebben te doen met ne kommaneuker...

Probleem met elke vorm van dialect? Of enkel Vlompse dialecten?

SoulRebel
1st November 2010, 00:11
MN-vibe? MN is beetje dood toch? dragen jullie nog nudie?

Nudude
1st November 2010, 01:15
Die laatste twee reacties..Jij neemt jezelf wel erg serieus of niet..

sarlo
1st November 2010, 09:21
Ik ben geen moderator meer, maar kunnen we het op zijn minst een beetje gezellig houden ;)

MN-vibe? MN is beetje dood toch? dragen jullie nog nudie?
Af en toe draag ik nog mijn AJ Dry Dirty Organic, maar tegenwoordig draag ik voornamelijk Atelier La Durance en mijn nieuwe Naked and Famous.

SoulRebel
1st November 2010, 10:51
@nudude
hebje het nou tegen mij? ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd als je naar de plaatjes kijkt draagt niemand meer nudie op dit forum.

Greeneye
1st November 2010, 11:00
Ik nog wel...

Djeffx
2nd November 2010, 21:15
Wat word er nu dan gedragen door jullie?

Greeneye
2nd November 2010, 21:23
Even steven blue black
Masa
Slim jim dry black.

en misschien mijn Thin finn dbc maar dat weet ik niet zeker

Benzak
2nd November 2010, 21:36
hoeveel 'wear' heeft je Masa? fotootje misschien?

Greeneye
2nd November 2010, 23:23
Een kleine 3 weekjes eraf heeft ie ongeveer.

Ik wacht eigenlijk tot mijn es "klaar" is dan kan de Masa de plek daarvan innemen

Maar ik zal morgen wel wat Foto's maken

Bobbejaan
21st June 2011, 13:57
Hoi

Donovan
12th December 2011, 19:10
Even voor de Dutchies onder ons. In Veenendaal bij Boavista Red Wing in de aanbieding, 50% korting op alle modellen. Volgens mij hebben ze iets van 10 verschillende modellen waaronder moctoes, iron rangers en engineers.