PDA

View Full Version : What are you'all doing for.......



KillBill
26th June 2006, 11:30
holiday?????

i'll kick off:

we're going to Sverige(oh yes), to the glaskogen erea near arvika.
first week we go paddling on the lakes camping in the wild, the second week we're gonna check with some friends who bought a house there (i'm dying to move to sverige, so maybey we come up with some ideas).
and finaly we take a visit to stockholm i'll buy a RRDS at MOMS and Alie is going to buy, dunno yet....

WHAT FITS BEST ON A GIRLS BUTT ACCORDING TO YOU GIRLS AND GUYS??? HIT ME!!!

Cyriel
26th June 2006, 11:33
BOOTCUT EDDY!

My girl had one. Prewashed.

And my holidays... I'm heading for a nice last-minute trip to the sun.

sarlo
26th June 2006, 11:34
still going to school :( till 15 july :(

But then 1 will go 2 weeks next to amsterdam with my girlfriend.. work sleep eat and do normal things i do when not on holiday..

No summer vacation for me this year

Cyriel
26th June 2006, 11:37
I found a nice offer in Egypt!! Whoo!!

That seems cool to me... cool....hot! And I will take my BB with me. Jst roll'em up till the knees. I refuse to wear shorts, so I roll up BB :D

lenn
26th June 2006, 13:04
i just had my last exam, and i'll be going to bali, indonesia in about 5 weeks... damn i cant wait, the weather in holland sucks

stiewie
26th June 2006, 18:59
I'm going to Helsinki in august for five days and on my returntrip two days in Stockholm.
Have been there recently and like to shop there for nudies again.

Tobe
26th June 2006, 20:30
and finaly we take a visit to stockholm i'll buy a RRDS at MOMS and Alie is going to buy, dunno yet....
MOMS is located in Gothenburg.

mathew
26th June 2006, 21:07
how far is it from copenhagen to sweden?

KillBill
26th June 2006, 21:23
and finaly we take a visit to stockholm i'll buy a RRDS at MOMS and Alie is going to buy, dunno yet....
MOMS is located in Gothenburg.

ok, maybey on our way back than, any shopping sugestions for stockholm???

stiewie
26th June 2006, 21:54
how far is it from copenhagen to sweden?

That's about ten miles.
From Copenhagen over a large bridge to Malm?",Sweden.

Cyriel
28th June 2006, 09:49
Heeeehaaaa!!!

I am going to Egypt!!! And I'm leaving next tuesday!!! 4-19th of July!

Damn, I'll miss mynudies.com...

My Baggy Bjorn is coming with me. Nevermind the heat overthere, if it's too hot, I will sea-dip with Bjorn!

:lol:

Bobbejaan
28th June 2006, 09:58
i returned from a trip to france yesterday

8)

M!ch
28th June 2006, 10:17
No holiday for me this year :cry:
Just bought a new house so i need my days for that!
As for what looks good on a girls but: indeed a bootcut eddy (my girl has one and ... ooooh! :D ) but those aren't available anymore and i like how the SSK looks on pix!

Cyriel
28th June 2006, 10:20
Bootcut IS still available!

Every store selling Nudie here, is selling Bootcut Eddy!

Man At Work, Bendorff A'dam/the hague, and many many more. I saw a lot of stores selling them.

KillBill
28th June 2006, 10:21
Heeeehaaaa!!!

I am going to Egypt!!! And I'm leaving next tuesday!!! 4-19th of July!

Damn, I'll miss mynudies.com...

My Baggy Bjorn is coming with me. Nevermind the heat overthere, if it's too hot, I will sea-dip with Bjorn!

:lol:

going (scuba)diving???

Bobbejaan
28th June 2006, 10:56
my EX has a SSK and it really looks good on her

Cyriel
28th June 2006, 11:10
Heeeehaaaa!!!

I am going to Egypt!!! And I'm leaving next tuesday!!! 4-19th of July!

Damn, I'll miss mynudies.com...

My Baggy Bjorn is coming with me. Nevermind the heat overthere, if it's too hot, I will sea-dip with Bjorn!

:lol:

going (scuba)diving???

Yes probably! Never done it before, but as I search Google for Hurghada (the city I stay in) I see so many fishes that I will HAVE to go scuba-diving!

And...


my EX has a SSK and it really looks good on her

Too bad.... Those things are the worst. AN EX girlfriend, that's looking good... Too bad
:D

M!ch
28th June 2006, 12:31
Bootcut IS still available!

Every store selling Nudie here, is selling Bootcut Eddy!

Man At Work, Bendorff A'dam/the hague, and many many more. I saw a lot of stores selling them.

Really didn't know that! I thought nudie had stopped making them long time ago
Also dry ones?

Cyriel
28th June 2006, 13:22
Never seen a dry one. Only prewashed. But they are very, very nice!

I don't like a dry one on my girl by the way...

Girls must be clean, and smell like flowers, not like dirty jeans :lol:

M!ch
28th June 2006, 15:03
Never seen a dry one. Only prewashed. But they are very, very nice!

I don't like a dry one on my girl by the way...

Girls must be clean, and smell like flowers, not like dirty jeans :lol:

Haha word, she's gotta smell fresh!
But the smell can be taken care of and i really like the look of a dry SSK on a girls butt, so i'm in the process of talking her into her first dry denims :twisted:

Cyriel
28th June 2006, 15:08
Wel.... then don't forget to feed her some Febreze nou and than :D

M!ch
28th June 2006, 15:10
By that time i'll put it in her drink :wink:

toszie
28th June 2006, 15:27
I'm going to Thailand.:lol:

But I think that is Will leave my nudie jeans at home for the first time, it is way to hot overthere for Jeans and I can't have to much bagage with me..

Cyriel
28th June 2006, 15:37
I can't take too much with me either, so there's only one option....

BAGGY BJORN!!!

And if it's too hot... like I said before: a seedip! SPLASH!

I will sweat and wear them as much as I can hold out!

lenn
28th June 2006, 15:54
I'm going to Thailand.:lol:

But I think that is Will leave my nudie jeans at home for the first time, it is way to hot overthere for Jeans and I can't have to much bagage with me..

nice! where are you going, and how? backpacking? let me know, i've been to thailand last summer and it was TOTALLY AWESOME :D i went there for a month... so if you need to know anything just PM me :wink:

Tob
28th June 2006, 18:24
Bonn to visit a sweet girl,

Canterbury to see the graduation of a friend,

Somewhere in the direction of Budapest to visit Czechtech and Sziget (with 2 crap old cars, hope we make it)

Milk_oh
8th October 2006, 21:16
Hey Kill Bill Arvika is great! It is a very small town but you can actually find one store that sells Nudies!!! I live only a few swedish miles from Arvika, In Grums! coool :D

Nudie-joch.
8th October 2006, 21:19
Hey Kill Bill Arvika is great! It is a very small town but you can actually find one store that sells Nudies!!! I live only a few swedish miles from Arvika, In Grums! coool :D

cool dude, go get some Nudies.. :!: :wink: :D

Nudie-joch.
17th June 2007, 17:17
what about this year guys???

what youre holiday going to be???

i`m going to mimizan this summer, going on an surfvacation.
and maybe going to visit a friend of my in mallorca, going to parties concerts?...

but for sure going to mimizan! :P

Tiro
17th June 2007, 17:26
Prague for me this year... I miss Barcelona tho, I'm gonna try to work something out and go to Barcelona again next year...

Nudie-joch.
17th June 2007, 17:29
Barcelona!

if i just could take the plane and.. :idea:

SiT
17th June 2007, 18:11
To holland the 9th of july :D cant wait... and to italy

mjg
17th June 2007, 18:51
i'm going to london and possibly berlin to visit a friend.

sarlo
17th June 2007, 23:01
going to malgrat del mar

3 weeks extra all in @ hotel santa suzanna (5 stars) ;)

19 days bear, food and sun al much as i want ;)

HoodLund
17th June 2007, 23:06
19 days bear, food and sun al much as i want ;)

Go easy on the bear man!

SiT
17th June 2007, 23:44
19 days bear, food and sun al much as i want ;)

Go easy on the bear man!

dont take them to much if u know what i mean :P :P :P

loste
17th June 2007, 23:47
i really want to go to Amsterdam. Maybe i will do it in August

Tiro
17th June 2007, 23:55
19 days bear, food and sun al much as i want ;)

Go easy on the bear man!

now this cracked me up! :lol:

KillBill
18th June 2007, 00:07
SVERIGE, oh yes again this winter we went to by near munkfors(skiing langlaufing...) and this summer were going to sorby near hagfors, gonna do all the sweet things. normally we go camping in our little tent but this year we rented a house:

http://www.varmlandhuset.com/Sorby0004/omschrijving.htm

so luxury i can't wait, only five weeks to go!!!

flyfishing, hiking, relaxing, moose safari's, canoeing, quad riding and most important of all enjoy swedish hospitallity and great nature!!!!!

probably going to arvika too this year(maybey we can meet there milk_oh???).

what shop sell nudie ovet there maybey i'll buy a TFDRY there :mrgreen: